דצמבר 2023
תקנון כללי לתוכנית היעדים של מכבי שירותי בריאות " שוברי קופות" לעובדי מכבי 2023
1. מבוא
מכבי שירותי בריאות מכריזה על פתיחת תכנית יעדים למרחבי מכבי ועובדיהם, עובדי המחוזות, המתקנים והמטה, במתכונת של שש תקופות עבור מסלול "צירוף":
,15.11.23 ועד 16.09.23 מתאריך – תקופה ראשונה
15.01.24 ועד 16.11.23 מתאריך –תקופה שניה
15.03.24 ועד 16.01.24 מתאריך- תקופה שלישית
15.05.24 ועד 16.03.24 מתאריך- תקופה רביעית
15.07.24 16.05.24 מתאריך – תקופה חמישית
15.09.24 ועד 16.07.24 מתאריך –תקופה שישית
2. הגדרות
למונחים הבאים יהא בתקנון זה הפירוש הניתן לצידם, כמופיע להלן:
א. "הוראות תכנית היעדים" - ההוראות המופיעות בתקנון זה.
ב. "תכנית היעדים" - תכנית היעדים לעובדי מכבי שכירים ומיקור חוץ.
ג. "אתר התוכנית" – אתר האינטרנט https://www. shover-kupot.co.il/ בו ידווח כל עובד על מתעניינים במסגרת היעדים המרחביים/ מחוזיים/אגפים .
ד. אפליקציית "Shover-kupot" - אפליקציית התוכנית מותאמת לטלפונים חכמים - סמארטפונים
ה. "מוקד התוכנית" – מחלקת שיווק – מטה מכבי, השאלות יועברו דרך מנהלות השיווק המחוזיות או ישירות למייל ייעודי support@shover-kupot.co.il
ו. "6 תקופות" – התקופות אשר העובדים נמדדים בהן עבור מסלול "צירוף". יעדים שנקבעו לכל מרחב וכדומה בכל תקופה ע"י מכבי שירותי בריאות, אליהם על הסניף להגיע על מנת שתבחן זכאות עובדיו לפרס.
3. זכאויות
א. "השתלמות אלופי המחוז"- עובד אשר המליץ על מתעניינים ומתוכם הצטרפו 5 חברים חדשים מינימום יהיה זכאי ליום השתלמות ,על העובד להיות עובד מן המניין של מכבי שירותי בריאות בעת מימוש ההשתלמות ואינו נמצא בהליכי עזיבה במועדי תוכנית היעדים ו/או בעת מימוש הפרס.
ב. "השתלמות אלופים תקופתיים"- השתלמות בו יזכו 2 אלופים כל תקופה, בכל תקופת מעבר 2 עובדים (אחד מהמועדון הרגיל ואחד ממועדון המאה) שצירפו את מספר המומלצים הגבוה ביותר יזכו בהשתלמות סוף-שבוע הכוללת 2 לילות באחד מהמלונות ברחבי הארץ. סה"כ 6 זכיות זוגיות. עובד ממועדון המאה שזכה באלופים תקופתיים ינצל זאת במסגרת ההשתלמות הקבוצתית ויקוזזו לו כוכבים (אין כפל השתלמות). העובד ממסלול העובדים הכללי יצטרף להשתלמויות מועדון המאה. תוקף למימוש חצי שנה מיום הודעה על הזכייה.
ג. "מרחב" – יחידת שירות של חברי מכבי ברחבי הארץ, אשר יש לה קוד סניף במערכת הAS400 .
ד. "מחוז" – 5 מרכזי ניהול המאגדים לתוכם את יחידות השירות ונקראים: מחוז הצפון, מחוז השרון, מחוז המרכז, מחוז ירושלים והשפלה, מחוז הדרום ויש להם קוד מנהלת מחוז במערכת הAS400 .
ה. "מטה" – מרכז הניהול של מכבי שירותי בריאות, הנמצא בתל אביב.
ו. "יחידה ארצית" – יחידות אשר נמצאות בכפיפות ראשית או ישירה למטה מכבי (מגה לאב).
ז. "עובד מכבי"- עובד שכיר הקשור בהסכם עבודה פעיל במכבי שירותי בריאות בתקופת המבצע ובעת מימוש הפרס במידה והוגדר כזוכה.
ח. מועדון מאה" - נבחרת 100 העובדים שצירפו את מספר החברים הרב ביותר ב- 3 שנים האחרונות במסגרת תוכניות היעדים (2023-2024) הבסיס לחישוב הוא לפי הצירופים כדלהלן: %25 בשנת 2022 ,25% בשנת 2023 ו50% בשנת .2024
4. זכאים להשתתף בתוכנית היעדים
התוכנית פתוחה להשתתפות כלל העובדים השכירים ומיקור חוץ של מכבי שירותי בריאות, בסניפים ובמתקנים, במחוזות ובמטה של מכבי שירותי בריאות, בהתאם לסעיף 2 ולמובילי שירות קהילה שאושרו ע"י מטה השיווק.
5. מודל התוכנית
א. מסלול - "אלופי המחוז"
בהצטרפות של 5 חברים ומעלה מתוך רשימת המומלצים של העובד – זכאי העובד להשתתף בהשתלמות "אלופי המחוז" (עובדי המרחבים, המחוזות, המטה והמתקנים(
• במידה והצטרפו פחות מ 5 מבוטחים הצירופים יישמרו ללא מגבלת זמן.
• במידה והצטרפו יותר מ 5 מבוטחים, השאריות מעל 5 מצטרפים נשמרים לתקופת מעבר אחת נוספת (עד 4 מצטרפים נוספים מעל ה 5 בלבד).
1. עובדי המרחב/מחוז/מטה ימליצו באתר האינטרנט https://www. shover-kupot.co.il/ או באפליקציה הייעודית על חברים פוטנציאלים. מבוטח שהצטרף ונמצא בסרט ביטוח לאומי, ייספר לטובת העובד.
2. ייספרו לעובד רק מצטרפים אשר הומלצו באתר המבצע לפני הצטרפותם בדואר/באינטרנט באתר ביטוח לאומי.
3. לא ייחשבו לטובת העובד מצטרפים אשר ביטלו הצטרפותם בתוך אותה תקופת מעבר.
4. במקרה של רישום כפול של מומלץ על ידי מספר עובדים, ייחשב המומלץ לטובת העובד שרשם אותו ראשון במערכת באופן תקין (הרישום ישמר לטובת הממליץ הראשון לתקופה של חצי שנה ממועד ההמלצה) - המומלץ ייפתח לעובד אחר אם הקליד שמו ומספר הנייד שלו ועברה חצי שנה ממועד המלצת העובד הראשון שהמליץ.
5. רישום תקין במערכת – שם פרטי, שם משפחה, טלפון תקין ועיר מגורים.
6. העובד יכול להמליץ שנית על מתעניינים רלוונטיים שפג התוקף שלהם (חצי שנה) ולהקלידם מחדש בהמלצות - אין להמליץ על אותו מועמד יותר מפעם אחת בחצי שנה.
7. על העובד להמליץ רק על מועמד שהביע ההתעניינות ואישר את ההתקשרות איתו.
"השתלמות תקופתית"
א. בתום כל תקופת מעבר כלל העובדים אשר הצטרפו 5 חברים (לפחות) מהמלצותיהם יהיו זכאים להשתלמות.
ב. העובדים הזכאים יצטרפו להשתלמות מרוכזת עם שאר אלופי המחוז של התקופה.
ג. ההשתלמות המוצעת – בכל תקופת מעבר תוצע השתלמות מעולם התוכן של : being-well -סדנאות, סיורים, טיולים, הופעות וכד'.
ד. מימוש הזכאות תוכל להתבצע מרגע פרסום סיכום תקופת המעבר ועד שנה (6 מעברים) ועפ"י לוחות הזמנים שימסרו ממכבי סמוך למועד זה – עובד אשר במשך שנה לא ניצל את זכאותו, זכאותו תימחק.
ה. אין אפשרות להמיר אי אלו מההשתלמויות לתמורה כספית.
ו. לצד ההשתלמויות הכלליות יתבצעו גם השתלמויות המותאמות להלכות חיים שונות (מגזרים שונים) של העובדים.
ז. עובד שאישר הגעה ולא הגיע לפעילות, אינו זכאי להשתלמות חלופית (ניתן להודיע על ביטול השתתפות עד 3 ימים מראש).
ח. עובד שלא יכול להשתתף בפעילות שנקבעה רשאי להעביר את הזכאות להשתלמות לעובד אחר ואינו זכאי להשתלמות חלופית. כל שינוי מסוג זה יש להעביר דרך איתמר בר-גיל מנהל הפעילות.
. י. עובד שלא מימש השתלמות תקופתית לא יהיה זכאי למימוש של 2 השתלמויות במקביל בתקופה אחרת.
ב. מסלול מרחבים תקופתיים
מבנה התוכנית במסלול "המרחבי" מחולק ל- 6 תקופות.
המרחבים נמדדים על הצטרפויות כדלקמן:
המרחבים חולקו לפי גדלים
· קטן (S) 1-40 עובדים.
· בינוני (M) 41-81 עובדים.
· גדול (L) 82 עובדים ומעלה.
א. רשימת המרחבים מצורפת בסוף התקנון - הרשימה מעודכנת בהתאם לכמות העובדים שנשלפה ממערכות מכבי בסוף השנה (2023) בתיאום עם מנהלות ומנהלי השיווק המחוזיים – הנתונים שיתקבלו בתחילת השנה יהיו קבועים לכל שנת המעברים.
ב. שינוי יתבצע במקרה קיצון של פתיחה ואו סגירת מרחב.
ג. לכל מרחב יבוצע חישוב של הצטרפויות לכל תקופת מעבר –מינימום של צירוף חברים חדשים לפי 4 מצטרפים לכל עובד אשר מחולק ל- 6 תקופות. לדוגמא: 21 עובדים במרחב = 84 מצטרפים לשנה סה"כ 14 לתקופה (מעוגל תמיד כלפי מעלה)
ד. ייחשבו לטובת המרחב רק מצטרפים מסרטי ביטוח לאומי שהומלצו ע"י העובדים במרחב באתר התוכנית לפני הופעתם בסרטי ביטוח לאומי .
ה. הזוכה בכל תקופת מעבר הינו המרחב שביצע את אחוז הגידול הגבוה ביותר בכל קבוצת גודל – יוצאים לפעילות רק הממליצים והמצרפים באותה תקופה.
ו. זכאים להשתתפות בהשתלמות הנ"ל רק עובדים שהשתתפו בתוכנית והמליצו והם חלק מהמרחב.
ז. מרחב שיזכה בתקופה מסוימת לא יוכל לזכות בתקופה נוספת במהלך השנה.
ח. ניתן לממש זכאות להשתלמות למרחב עד שנה מרגע הזכייה – לאחר שנה הזכאות תמחק.
ט. פעילות ההשתלמות תיקבע בתאום עם מנהל הפעילות (איתמר בר-גיל).
י. לא יינתן החזר על פעילות שנקבעה באופן עצמאי על ידי מנהל היחידה ולא ניתן להמיר את הזכאות לתמורה כספית.
יא. אחריות המרחב/המחוז לעדכן על כל עובד שעזב, הצטרף או עבר ממרחב למרחב – לא תינתן אפשרות לשינוי שיוך המלצות והצטרפויות בדיעבד.
5. מסלול מועדון המאה
א. העובדים במסגרת מועדון ה 100 משתתפים במסלול מיוחד להם במסגרת אלופי המחוז: העובדים צוברים כוכבים להשתלמות מרוכזת במספר מועדים בשנה, לאחר צבירת כוכבים, באפשרות העובד להמיר אותם בהשתלמויות מרוכזות (יפורסם מעת לעת לוח השתלמויות)
o תיאום מימוש הפרסים מול איריס דקל (דאטה פרו) באמצעות פנייה למייל ורק לאחר אישורה irisd@datapro.co.il.
ב. העובדים המשויכים למועדון המאה יהיו זכאים להצטרף לאלופי המחוז על צירוף של מינימום 5 חברים באותה תקופה בלבד (אין צבירה מתקופה לתקופה).
ג. עובד שלא הגיע למספר הכוכבים להשתלמות יוכל להמשיך לצבור כוכבים גם בשנה העוקבת
ד. מינימום כוכבים להשתלמות – 6 בשנה.
ה. לא הגיע למינימום כוכבים להשתלמות בשנה העוקבת - יימחקו הכוכבים.
ו. מועדי ההשתלמויות יכולים להשתנות בהתאם להיענות לכל אחד מהסבבים.
6. "אלופים תקופתיים"
בכל תקופה עובד אחד (אחד מהמועדון הרגיל ואחד ממועדון המאה) שצירף את מספר המומלצים הגבוה ביותר יזכו בהשתלמות סוף-שבוע הכוללת 2 לילות באחד מהמלונות ברחבי הארץ. סה"כ 12 זכיות זוגיות. עובד ממועדון המאה שזכה באלופים תקופתיים ינצל זאת במסגרת ההשתלמות הקבוצתית ויקוזזו לו כוכבים (אין כפל פרס). העובד ממסלול העובדים הכללי יצטרף להשתלמויות מועדון המאה. תוקף למימוש חצי שנה מיום הודעה על הזכייה.
7. כפל זכאויות
עובד אשר מועסק ב - 2 סניפים ושני הסניפים הוגדרו כזוכים, יהיה זכאי להשתתפות בהשתלמות של הסניף הראשי שלו בלבד. השייכות לסניף תיקבע עפ"י מאגר הרשומות של מכבי.
8. כללי
א. מכבי שירותי בריאות רשאית לשנות את המבנה, הנהלים, היעדים ולוח הזמנים של תכנית היעדים לפי שיקול דעתה.
ב. בכל מקרה של סתירה ו/ או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר התוכנית, תקבענה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
ג. למכבי שירותי בריאות שמורה הזכות להפסיק את התוכנית בכל עת שתחפוץ ומכל סיבה שהיא.
ד. למכבי שירותי בריאות שמורה הזכות להחליף את ההשתלמויות.
ה. ממתין מוקפא מיידי– חייל או אסיר אשר ביצעו רישום מעבר במהלך השרות או המאסר שלהם לקופ"ח מכבי אך היו חברי קופ"ח מכבי לפני תקופת השירות/מאסר שלהם – לא נספר לטובת התוכנית.
ו. ממתין מוקפא – חייל או אסיר אשר ביצעו רישום מעבר במהלך השרות או המאסר שלהם לקופ"ח מכבי ולא היו חברי קופ"ח מכבי לפני תקופת השירות/מאסר שלהם – נספר לטובת התוכנית.
ז. מצטרף מידי – עולה חדש/תינוק שנולד לחבר מכבי (בטווח 6 חודשים) – לא נספר לטובת התוכנית.
ח. " בוגר בן 18-18.5 מיידי " – נער/ה בן 18-18.5 המבצע מעבר מיידי למכבי מקופ"ח שאינה מכבי – נספר לטובת התוכנית.
מימוש הפרסים בהתאם למצוין לעיל בכל מסלול.
ט.ל.ח.
מדיניות פרטיות
אנחנו מכבדים את פרטיותם של המשתמשים בפלטפורמה הדיגיטלית "שוברי קופות" שפותחה על ידי קונבר-טים טכנולוגיות בע"מ ("אנחנו"), על כל חלקיה ("המערכת"). בהתאם, אנחנו לא נעשה כל שימוש במידע (כהגדרתו להלן), אלא בהתאם למדיניות פרטיות זו.
מדיניות פרטיות זו חלה על כל שימוש במערכת, לרבות באפליקציה המהווה חלק בלתי נפרד ממנה, על ידי עובדי מכבי שירותי בריאות ( "מכבי") שפרטיהם הועברו אלינו ואשר הוכנסו לממשק הניהול של המערכת לשם ניהול הפניות פנים ארגונית של עובדי מכבי למצטרפים פוטנציאלים לשירותי מכבי ("אתה").
בכל כניסה למערכת ו/או שימוש בה, יראו אותך כמסכים לתוכן מדיניות פרטיות זו (כפי שתתעדכן מעת לעת).
מטרת מדיניות פרטיות זאת הינה להבהיר ולהסביר את מדיניות הפרטיות בכל הקשור לשימוש שלך במערכת ולקבלת השירותים המוצעים על ידנו ("השירותים"), ובכלל זה, את האופן שבו אנחנו אוספים ומשתמשים במידע הנמסר לנו ו/או שנאסף על ידנו במסגרת השימוש במערכת ו/או במסגרת קבלת השירותים מאיתנו. מדיניות הפרטיות חלה על כל המשתמשים במערכת המספקים לנו מידע ועל כל מידע הנמסר לנו ו/או הנאסף על ידנו במסגרת ניהול והפעלת המערכת, באמצעות מחשב ו/או כל מכשיר אחר (טלפון נייד, טאבלט וכדומה).
אנא קרא מדיניות פרטיות זה לפני השימוש במערכת ולפני העברת נתונים אישיים (כגון שם, כתובת דוא"ל, וכיוב') אלינו.
אתה מודע ומסכים לכך שאנחנו נהיה רשאים, מעת לעת ולפי שיקול דעתנו הבלעדי, לשנות את הוראות מדיניות פרטיות זו ו/או כל מסמך אחר שיבוא במקומה. הנוסח המעודכן של מדיניות הפרטיות יפורסם בכל עת בכתובת האינטרנט https://www. shover-kupot.co.il/ או באפליקציה הייעודית.
מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, וכל האמור בה מיועד לבני כל המגדרים. כמו כן, כל האמור בלשון יחיד, יש לקרוא כאילו נאמר אף בלשון רבים, לפי העניין, ולהיפך.
הכותרות במדיניות פרטיות זו מועדו נועדו לנוחות בלבד ואין לעשות בהן שימוש לצורך פרשנותה.
איסוף מידע
אנחנו עשויים לאסוף ולשמור מידע אודותייך, בין שהועבר לנו על ידך ובין שנאסף על ידנו כתוצאה ו/או בקשר עם שימושך במערכת (לעיל ולהלן, "המידע").
המידע מורכב משני סוגים, כמפורט להלן, וכולל כל ניתוח ו/או עיבוד של המידע כאמור:
"מידע אקטיבי" – מידע: (א) שיימסר לנו על ידך לצרכים שונים (רישום למערכת, מילוי שאלון, פניה למוקד שירות לקוחות או לכל צורך אחר); וכן (ב) מידע שנאסף על ידנו ממקורות אחרים. מידע כאמור עשוי לכלול, בין היתר, שם, כתובת, מספר תעודת זהות, דוא"ל, טלפון, תמונת פרופיל, הנדרשים לנו לצרכים עסקיים לגיטימיים. מובהר כי אתה אינך מחויב בכל אופן שהוא למסור לנו פרטים כלשהם, אולם אי מסירתם יגביל את השירותים ו/או ההצעות שתוכל לקבל מאיתנו.
במידה ותספק לנו מידע על אנשים אחרים (למשל, מושאי ההפניות שתזין למערכת), אתה מתחייב להביא לידיעתם את האמור במדיניות זו ולקבל מראש את הסכמתם לשימושים במידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זו.
"מידע פאסיבי" - מידע הנאסף מבלי שנמסר באופן אקטיבי על ידך או על ידי צד שלישי (כגון: סוג הדפדפן בו אתה גולש, מידע על המחשב או המכשיר האחר באמצעותו השתמשת במערכת, כתובת IP שלך, אתרים ותכנים מועדפים על ידך ועוד). לעניין זה מובהר כי המערכת עשויה לכלול ו/או לעשות שימוש בתוכנות ו/או טכנולוגיות זיהוי ו/או מעקב למיניהן כגון יישומים הצוברים מידע ("Cookies"). תוכנות ויישומים אלה מאפשרים איסוף מידע עלייך (לרבות מידע בדבר ההעדפות האישיות שלך) וזאת בין היתר לצורך תפעול תקין של המערכת, התאמת המערכת להעדפות האישיות שלך, שיפור השירות למשתמשים, שיפור מוצרי החברה, אימות פרטים שהועברו באמצעות המערכת אבטחת מידע וכיו"ב. לעתים הפעלת תוכנות ויישומים אלו מותנית באישורך אולם מובהר כי לא בכל המקרים מתבקש אישור כאמור.
אנחנו נהיה רשאים לאסוף ולשמור כל מידע (הן אקטיבי והן פאסיבי) בכל אופן ודרך ולכל תקופה שנבחר, על פי שיקול דעתנו הבלעדי. בכלל זה, אתה מסכים כי אנחנו נכלול את המידע באחד או יותר ממאגרי המידע הרשומים שברשותנו ו/או שבבעלותנו ו/או שמנוהלים על ידנו ו/או על ידי מכבי.
אנו שומרים את המידע כל עוד הוא דרוש לנו לצורך הגשמת המטרות המותרות לנו לפי מדיניות פרטיות זו או לתקופה ארוכה יותר בהתאם לזמני ההתיישנות הקבועים בדין החל או לפי הנחיות רשות רגולטורית רלוונטית.
השימוש במידע
אנחנו נהיה רשאים לעשות שימוש במידע רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, ובכלל זה למטרות המפורטות להלן:
(א) לצורך שירות לקוחות ובכדי לענות על השאלות שלך ולהיות אתך בקשר.
(ב) מסירת מידע מנהלי הקשור לשימוש במערכת.
(ג) למטרות העסקיות הפנימיות שלנו, כגון מיקוד פרסום, ניתוח נתונים, ביקורות, מניעת הונאה ומטרות פנימיות אחרות.
(ד) ניתוח נתונים שנמסרו על ידך ו/או אשר התקבלו על ידנו מצדדים שלישיים ומתן מידע ו/או הצעות בקשר עם תוצאות ניתוחי הנתונים כאמור.
(ה) ביצוע כל פעולה אחרת בקשר עם המידע, לרבות העברתו לצדדים שלישיים, ככל שמכבי תורה לנו לעשות כן.
(ו) משלוח אלייך, באמצעות דואר, דוא"ל, מסרונים לטלפון הנייד או כל אמצעי תקשורת אחר ישיר (לרבות באמצעות הודעות מסר קצר, מערכת חיוג אוטומטית וכיו"ב וכן בדרך של דיוור ישיר), מידע אינפורמטיבי אודותינו ובקשר עם השירותים המוצעים באפליקציה, מידע בנוגע למוצרים או שירותים שרכשת, ככל שרכשת.
בעצם שימוש במערכת ו/או בקבלת השירותים מאיתנו הינך מסכים שנשלח לך מידע כאמור בס"ק (ו) זה. יחד עם זאת, אתה תהיה רשאי, בכל עת, לבטל את הסכמתך לקבל חומר פרסומי באמצעות פניה בכתב לשירות הלקוחות שלנו בדוא"ל info@converteam.co.il או באמצעות לחיצה על הקישור (Unsubscribe) שבתחתית כל הודעת דוא"ל פרסומית שתישלח לך מאיתנו. כל בקשה לביטול כאמור תכנס לתוקף לא יאוחר משבעה ימי עסקים ממועד קבלתה על ידנו. למען הסר ספק, מובהר כי אין בביטול ההסכמה לקבלת חומר פרסומי כאמור, כדי לגרוע מזכותנו לעשות שימוש במידע למטרות המנויות בס"ק (א) – (ה) לעיל.
העברת מידע לצדדים שלישיים
אנחנו נדאג כי המידע שיישמר על ידנו, יהיה כפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981 ותקנותיו ולהוראות כל דין. המידע כאמור יישמר במאגרי המידע שלנו ולא יועבר לצדדים שלישיים בלא הסכמתך, למעט למכבי ו/או מי לטעמה ו/או לגופים הפועלים כספקים שלנו ו/או בשיתוף פעולה איתנו ואשר מעניקים לנו שירותים שונים הכוללים גישה ו/או עיבוד של מידע אישי אותם מותר לנו לבצע בעצמנו, כגון עיבוד מידע, שיווק, פרסום, שירות לקוחות, שירותים דיגיטליים ומסחר אלקטרוני, שירותי שליחויות ודואר, שירותי טכנולוגית מידע IT, שירותי סליקה, סוקרים ויועצי שיווק וכיו"ב.
על אף האמור לעיל, אנו נהיה רשאים להעביר לצדדים שלישיים מידע, לרבות מידע אישי, מבלי לקבל את הסכמתך במקרים הבאים: (א) מסירת המידע דרושה למניעת נזק לך או לצדדים שלישיים; (ב) מסירת המידע נדרשת מכח הדין ו/או צו שיפוטי; (ג) הפרת את תנאי השימוש המערכת או ביצעת או ניסית פעולות אסורות על פי דין; (ד) הגילוי נדרש לצורך הליכים משפטיים בהם אנחנו מעורבים; (ה) במקרה של מיזוג ו/או שינוי מבני שלנו או מיזוג פעילותנו עם פעילותו של צד שלישי ו/או בקשר להעברה כלשהי של העסקים שלנו; או (ו) העברת המידע למכבי לפי דרישתה.
עיון במידע
אתה זכאי לפנות אלינו בכל עת לצורך עיון במידע המתייחס אלייך והמצוי בידנו. בנוסף, אתה זכאי, בהתאם ובכפוף להוראות כל דין, לבקש שינוי ו/או תיקון המידע לגבייך ו/או מחיקתו. יצוין כי על אף האמור לעיל, אנחנו נהיה רשאים בכל מקרה לשמור במאגרינו מידע אשר נאסף על ידנו באופן עצמאי ו/או שאינו משמש אותנו לצורך פניה אלייך (כגון מידע הדרוש לנו או מסייע לנו בפעילותנו העסקית) והכל בהתאם ובכפוף להוראות הדין.
אבטחת מידע
אנחנו מיישמים מערכות ונהלים לאבטחת המידע ונוקטים באמצעי הזהירות הסבירים בהתאם לסטנדרטים הנהוגים בתעשיית האינטרנט, ובכלל זה אמצעי אבטחה פיזיים ואלקטרוניים, לרבות אצל מחזיקי המידע עבורנו. המערכת והמידע בו מאובטחים היטב, ואתה יכול להרגיש בטוח בעת גישה אליו, אולם מובהר כי אנחנו לא יכולים להתחייב כי המידע וכל הכלול במערכת בשירותים הניתנים על ידנו חסינים מפני גישה בלתי מורשית אליהם ובהתאם איננו יכולים להבטיח שצדדים שלישיים בלתי מאושרים לא ישיגו גישה למידע. משכך, אנחנו לא נישא באחריות על כל נזק שייגרם לך, אם ייגרם, כתוצאה מחשיפת מידע, שינוי או שימוש בלתי ראוי במידע במהלך העברות מידע.
אנו שומרים את המידע בתוך גבולות מדינת ישראל ובמדינות אחרות לפי דיני הגנת הפרטיות החלים בישראל. על המידע עלול לחול גם הדין במדינה בה הוא מאוחסן ומעובד. לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות אלינו לכתובת המייל המפורטת בסוף מדיניות פרטיות זו.
שימוש במערכת על ידי ילדים
אנחנו רואים חשיבות מיוחדת בהגנת הפרטיות של קטינים (מתחת לגיל 18) ואנחנו לא אוספים או משתמשים במודע במידע אישי שלהם במערכת. קטינים המשתמשים במערכת מחוייבים לדווח לנו מראש על היותם קטינים ולהציג לנו יפוי כח של הורה /או אפוטרופוס טרם מסירת מידע מטעמם. מכל מקום, אם נודע לאגם כלשהו כי קרובו הקטין מסר מידע באמצעות המערכת הוא מוזמן לפנות אלינו לצורך מחיקת מידע זה.
הדין החל וסמכות שיפוט
הדין החל על ובקשר למדיניות פרטיות זו והשימוש במערכת הינו הדין הישראלי בלבד (בין אם השימוש במערכת נעשה בישראל ובין בחו"ל).
סמכות השיפוט הבלעדית בקשר עם מדיניות פרטיות זו והשימוש במערכת מוקנית לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו בלבד.
בכל שאלה לגבי מדיניות פרטיות זו, ניתן לפנות אלינו בדוא"ל support@shover-kupot.co.il